Jag!

Jo vem e majja olsoon det ska jag berätta för er...
Jag e en tjej på 10 år som älskar hästar. Jag gillar att ta kort, Att stå framför kameror. Jag ser upp till dom jag älskar och till dom som står mig närmast. Jag försöker aldrig vara dum mot nån eller förstöra för andra! Jag tycker inte om att bråka eller att mobas utan jag gillar när alla kan vara vänner och ha skoj. Utan hästar i mitt liv så vet jag inte vad jag skulle varit! Utan mina underbara vänner så skulle jag aldrig vara den jag är... Utan min härliga familj så skulle livet bli surt. Det jag älskar med mina djur vänner och familj. Är att vi alltid finner lycka... Jag e Majja olsson och jag skall aldrig ändra På mig själv!!



 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar vara en underbar tjej! Vacker, klok och duktig! Fortsätt så tjejen! Kram en beundrare

2010-08-22 @ 20:12:24
Postat av: amanda

Maja så söt är du! Saknar dig , shit måste träffas snart, typ du jag och matilde? Well vet inte hur ni tänker er det men vi måste iallafall träffas väldigt snart! Ååh maja du är så söt haha (a) adda mig på msn förresten ! :)

kram

2010-08-22 @ 20:45:10
URL: http://amandaharde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad bra det gick för er på hoppträningen igår! GRATTIS - ni är så fina ihop Du och Goldfever! Puss & kram

2010-08-25 @ 08:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0